Zwroty i reklamacje
Zasady zgłaszania reklamacji
- Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży oraz wypełnionym formularzem zwrotu towaru na adres:
FUBAR Paweł Ciszewski
Cieszęcin 63, 98-400 Wieruszów, Polska
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. - Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient. Jest on następnie zwracany Klientowi gdy reklamacja zostanie uznana.
- Odsyłając towar, należy korzystać ze względnie tanich form przesyłki. W przypadku skorzystania z nieracjonalnie drogich opcji zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kosztów. W razie wątpliwości najlepiej przed wysłaniem towaru uzgodnić to z obsługą sklepu.
Uwaga: Zalecamy skorzystanie z możliwości dokonania zwrotu przez paczkomaty Inpost.
Wszelkie formalne kwestie związane z reklamacjami znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym w sekcji "Reklamacje".
Zwroty:
- Nawet jeśli otrzymany towar nie jest wadliwy, lecz z dowolnych powodów nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie nie przekraczającym 14 dni. W tym celu należy odesłać towar do nas wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu.
- Adres, na który należy odsyłać zwroty:
FUBAR Paweł Ciszewski
Cieszęcin 63, 98-400 Wieruszów, Polska
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. - Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient.
- Wszelkie zwroty należności z tytułu odstąpienia od umowy są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.
Uwaga: Zalecamy skorzystanie z możliwości dokonania zwrotu przez paczkomaty Inpost.
Wszelkie formalne kwestie związane ze zwrotem towaru znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym w sekcji "odstąpienie od umowy".
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.